צריכת הגלידה בישראל בעלייה מתמדת

צריכת גלידה בגלידריות מתחלקת לצריכה משפחתית של גלידה במשקל, שהיא לרוב מתוכננת (במשלוח או בנקודת המכירה). לצידה מתקיימת צריכה אימפולסיבית: צרכן שנתקל בגלידרייה ומחליט להתפנק באופן לא מתוכנן מראש. ויש צריכה המשלבת פנאי ובילוי עם פינוק, כאשר הלקוח מגיע לגלידרייה באותו דפוס בילוי כמו בבית קפה או במסעדה.

תוכן עניינים

כתבות נוספות:

חדשות

הביטקוין צנח לשפל של שבועיים על רקע האכיפה המוחזקת בסין. המטבע הווירטואלי הגדול ביותר צנח ב -8% ל -33,070 דולר

להמשך קריאה»